Werkwijze en tarieven

Mijn Werkwijze
Ik geloof in hulp en oplossingen op maat. Bij elke cliënt is dat anders. Iedereen heeft zijn/haar eigen behoeften, wensen en unieke talenten. Het doel, een opgeruimd huis, is ook het middel naar rust en balans in het hoofd. Mijn werksessies duren per keer 4 uur.

PGB (Persoonsgebonden Budget)
Ben je in het bezit van een Persoonsgebonden Budget met indicatie “individuele begeleiding”, dan kan je deze gebruiken om mijn diensten te kunnen betalen.
Heb je géén PGB? We kunnen samen een PGB voor je aanvragen bij jouw gemeente. 

Zonder PGB
Ook zonder PGB is het natuurlijk mogelijk om samen aan de slag te gaan. Zie hieronder de tarieven.

Bedrijven
Ben je een ondernemer en wil je mijn hulp inzetten? Dat kan natuurlijk. Ik ben begonnen als secretaresse en later doorgegroeid naar communicatieadviseur. Planning, projecten en opbergsystemen zijn voor mij bekend terrein.

Kennismakingsgesprek
Het kennismakingsgesprek is geheel vrijblijvend en duurt ongeveer een uur.

Reistijd en kilometers
Bij reistijden meer dan een half uur en/of meer dan 25 km (enkele reis) breng ik € 0,30 per km in rekening.

Particulieren
Het uurtarief is € 55,- .

Wil je vaker aan de slag?  Ik bied het volgende gereduceerde tarief aan:

Een halve dag (4 uur) € 210,-

We kunnen in één opruimsessie (4 uur) al veel bereiken.

Zo kunnen we samen een mooie start maken met:

Je kleding opruimen.
De keukenkastjes opruimen.
Een huishoudplanning maken.
Beginnen aan de administratie.

Bedrijven
Het uurtarief is € 65,- exclusief. 21% BTW.

Wil je vaker aan de slag? Ik bied het volgende gereduceerde tarief aan:

Een halve dag (4 uur) € 250,-

We kunnen in één werksessie (4 uur) al veel bereiken.

Zo kunnen we samen beginnen aan:

Het ordenen van de mailboxen en actiepunten verzamelen.
Het maken van een weekplanning.
Het werken aan een dagplanning.
Beginnen aan een projectplanning.